Esu Rūta, baigusi Dailės akademiją dirbu architekte, o nuolatinis domėjimasis šeimos emocinio gerbūvio svarba ir vaikų auklėjimo klausimais atvedė iki VU Dailės terapijos magistrantūros studijų. Mano gyvenime didelę reikšmę turi kūryba, jaučiu ne tik jos teikiamą realizacijos džiaugsmą, bet ir naudą emocinei sveikatai. Tikiu, kad projektuoti galime ne tik savo namus, bet ir emocinį gerbūvį. Dailės terapija vaikams natūraliu ir priimtinu būdu – per kūrybą – padeda pažinti, suprasti ir išreikšti savo emocijas, lavina vaizduotę, didina savivertę, lavina bendravimo, savireguliacijos įgūdžius, savęs ir kitų supratimą.
Esu Rugilė. Mano pareiga – padėti šeimos ir švietimo įstaigos nariams augti darnioje ir psichologiškai stiprioje aplinkoje. Į konsultacijas kviečiu visus, kuriems reikia pagalbos, sprendimų ar atsakymų. Dažniausiai konsultacijose gilinamasi į šias temas: emocijų atpažinimas ir jų valdymas, saviraiška ir bendravimas, savęs stiprinimas ir savo gyvenimo krypties ar karjeros ieškojimas, gyvenimo krizės (pvz., savižudybės rizika, skyrybos, savižala), naujų įpročių formavimas, informacijos ir pagalbos paieškos įvairiais raidos tarpsnių klausimais.
Esu Ąžuolas, vaikų ir paauglių psichologas. Esu baigęs VU Bakalauro ir Magistro psichologijos programas. Su mokiniais dirbu daugiau nei 5 metus. Dirbamas siekiu užmegzti artimą konkaktą su vaiku ir jo tėvais, stengdamasis kuo galima geriau suprasti emocinius ar akademinius iššūkius ir padėti su jais susidoroti. Turiu patirties su dėmesio, nerimo sunkumais ir raidos sutrikimais. Konsultuoju įvairaus mokyklinio amžiaus vaikus, nuo pradinių iki gimnazinių klasių moksleivių.
Siekiu padėti kiekvienam užaugti tvirtais ir savimi pasitikinčiais žmonėmis.
Esu Renata, logopedė ir ilgametė mokytoja. “Vaikystės sode” dirbu 15-tus metus (trejus iš jų- kaip logopedė Pagalbos vaikui centre) ir nenustoju mėgautis visapusišku vaiko augimu. Padedu vaikams įveikti kalbos ir kalbėjimo sunkumus ir mane motyvuoja kartu su vaiku patiriamas atradimo ir išmokimo džiaugsmas, todėl ir šiame centre darau viską, kad vaikas patirtų kuo malonesnes emocijas ir mokytųsi be streso, taip viskas pavyksta geriau ir sklandžiau.
Esu Julita – Karalienės Mortos mokyklos logopedė. Šioje mokykloje pradedu jau aštuntus mokslo metus. Džiaugiuosi, kad prisijungiau prie Pagalbos vaikui centro komandos, man svarbu, kad galiu prisidėti prie to, kad vaikai augtų. Individualus darbas su vaiku, vaiko poreikio atliepimas, kalbos ir kalbėjimo iššūkių įveikimas yra tai, kas mane motyvuoja ir dėl ko esu logopedijoje.
Ir kad viskas rimtame gyvenime nebūtų per daug rimta – truputį magijos, truputį juoko ir pralekia tos logopedo pratybos.
Esu Inesa, specialioji pedagogė – logopedė. Kviečiu į mane kreiptis, jei jūsų vaikas pradėjo vėliau kalbėti ar sunkiau randa tinkamus žodžius pokalbyje, vaiko elgesys skiriasi nuo kitų panašaus amžiaus vaikų elgesio, mokyklinio amžiaus vaikas patiria sunkumų išmokti raides, savaitės dienas, painioja spalvas, formas, skaičius, sunkiau skaito, rašo, skaičiuoja. Kviečiu pasitarti!
Esu Rita, mokytoja ekspertė, turinti 23 metų pedagoginio darbo stažą, iš jų – 15 metų dirbanti su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių. Atsižvelgiant į mokinių įvairovės stiprybes bei poreikius, teikiu specialiąją pedagoginę – logopedinę pagalbą mokiniams, turintiems tarties, kalbos ir kitų mokymosi sunkumų, kryptingai pastoliuoju mokiniams, įgyjant bei tobulinant kompetencijas, reikalingas šiuolaikinio gyvenimo iššūkiams. Plėtojant kalbą, pasirenku pirštų istorijas, tautosaką, integruoju „Kimochi“ programos elementus.
Esu Kristina. Netrukus bus 10-asis rugsėjis, kurį sutinku būdama „Vaikystės sodo“ mokytoja. Kasdieniame savo darbe ieškau būdų padėti vaikams įveikti mokymosi sunkumus ir palydėti juos sėkmingo skaitymo keliu. Norėdama padėti vaikams, susidūrusiems su kalbos sunkumais, pasirinkau logopedijos modulio studijas Vytauto Didžiojo universitete.
Kiekvieną vaiką matau kaip unikalų, savaip ypatingą, todėl puikiai žinau, jog norint pasiekti geriausių rezultatų, būtina patenkinti kiekvieno vaiko individualius poreikius. Siekiu, kad logopediniai užsiėmimai būtų ne tik naudingi, bet ir smagūs, sudominantys. Kviečiu kartu keliauti į spalvingą ir smagią kalbos garsų kelionę!
Esu Ina – ta, kuri mokytoja norėjo būti nuo ketverių. Taip ir keliauju šiuo keliu išbandydama visas „mokytojiškas“ savo versijas. Šiuo metu Žvėryno sodeliuose leidžiu įprastas greitas dienas, o nuo rudens studijuoju Vytauto Didžiojo universitete logopedijos modulio studijose. Šis darbas mane visada traukė ir žavėjo, dirbant vadybinį darbą įtraukusis ugdymas buvo mano domėjimosi sritis ir stiprioji visos veiklos pusė. Bet niekada nedingo noras dirbti tiesiogiai su vaikais, tad svajonėms pildytis atėjo nuostabus laikas.
Esu Kotryna, profesionali smuikininkė ir kvalifikuota muzikos terapeutė. Muzikos terapijos studijose ir įgavus nemažai praktikos supratau, kad tai be galo veiksmingas būdas pasiekti giliausius mūsų jausmus, emocijas ir mintis. Vėliau žinias kaupiau mokydamasi Norvegijoje. Muzikos terapijos srityje dirbau su vaikais darželyje ir mokyklose, organizavau ir vedžiau užsiėmimus vaikų stovyklose. Esu tikra, kad tai ne tik veiksmingas ir labai efektyvus asmeninių ir tarpasmeninių įgūdžių lavinimo būdas, bet ir žaismingai, kūrybiškai gebantis įtraukti į procesą kiekvieną vaiką. Šiuo metu dirbu VšĮ Valukupių Reabilitacijos centre, VšĮ Psichinės Sveikatos Centre ,,Vasaros“ ligoninėje, dalyvauju projekte ,,Socialinė reabilitacija neįgaliems bendruomenėje“ bei vedu privačias muzikos terapijas sesijas.
Esu Alina – dailės terapeutė. Savo profesinį kelią pradėjau viename pirmųjų Vaikystės sodų, kur sėmiausi nepaprastai vertingos patirties – turėjau galimybę iš labai arti pažinti vaikų raidos ypatumus, stebėti jų augimą ir augti kartu. Vėliau, būdama pradinių klasių mokytoja, gilinausi į kūrybinius savęs pažinimo, psichologinės pagalbos būdus: baigiau neformalią Dailės terapijos taikymo programą, o po to ir Dailės terapijos magistrą Vilniaus universitete.
Pagalbos vaikui centre vedu dailės terapijos grupes vaikams bei paaugliams, konsultuoju šeimas bei dirbu individualiai su vaikais. Kviečiu kreiptis esant nerimui dėl vaiko emocinės sveikatos, patiriant adaptacijos, bendravimo, mokymosi sunkumų, šeimai išgyvenant sunkų laikotarpį ar tiesiog panorus patirti dailės terapiją.
Esu Smiltė, dramos terapeutė. Baigiau VU medicinos fakulteto ir LMTA jungtines menų terapijos (dramos terapijos specializacijos) magistro studijas.
Kaip dramos terapeutė turiu patirties dirbant su įvairaus amžiaus vaikais ir paaugliais. Dramos terapijos užsiėmimų dalyviai kviečiami žaisti, kurti, improvizuoti, pasitelkti vaizduotę, kūną ir emocijas – visa tai padeda tinkamoje aplinkoje išjausti nemalonias emocijas, pasimatuoti socialinius vaidmenis, atpažinti elgesio modelius ir ugdyti tvirtą, savimi pasitikinčią asmenybę. Kuo didesnis „vaikas“ – tuo dramatiškesnis jo gyvenimas, todėl dramos terapija neturi amžiaus cenzo ir puikiai tinka tiek individualiam, tiek grupiniam, tiek šeimos psichologiniam konsultavimui.
Esu Laura. Nuolat siekiu mokytis ir tobulėti, o tai mane atvedė į Kalbėjimo ir kalbos terapijos magistro studijas, kurios suteikė daug įkvėpimo ir žinių. Dirbu su įvairaus amžiaus vaikais bei mokiniais, turinčiais kalbos, kalbėjimo ar komunikacijos sutrikimų. Dirbant su vaikais man svarbiausia užmegzti santykį – be jo net ir patys moderniausi metodai neatneša pokyčio. Manau, kad tėvai ir specialistai yra komanda, kurios tikslas – savimi pasitikintis ir laimingas vaikas!
Esu Raimonda. Vaikystės sode pasitinku 8-ąjį rugsėjį, todėl darbas su vaikais ir šeimomis neatsiejama ir mylima kasdienybė. Logopedijos studijas pasirinkau matydama kiek daug vaikų susiduria su kalbos ir komunikacijos sunkumais, tad kilo nuoširdus noras padėti. Man svarbu, kad kiekvienas vaikas pirmiausia jaustųsi saugus ir manimi pasitikėtų, o tai padaryti daug lengviau, kai užsimezga nuoširdi draugystė.
Kviečiu į savo draugų ratą, kur kartu mažais žingsneliais keliausime pergalių link.
Esu Giedrė. Baigusi dailės mokyklą ir psichologijos studijas, supratau, kad šios sritys labai susiję ir susijungia į visumą – dailės užsiėmimus, kurie atveria duris į savęs supratimą, pažinimą, priėmimą ir suteikia galimybę būti atvirame santykyje su savimi. Kviečiu leistis į kūrybišką ir spalvingą savęs pažinimo kelionę drauge.
Esu logopedė Danutė. Baigiau logopedijos ir specialiosios pedagogikos studijas Šiaulių universitete ir net nepastebėjau, kaip jau 40 metų esu tarp vaikų. Pastaruosius 10 metų mane supa „Vaikystės Sodo” ir Karalienės Mortos mokyklos mokiniai. Visus juos labai myliu ir padedu įveikti įvairias kalbos ir mokymosi problemas, konsultuoju mokytojus ir tėvus. Būkime kartu, išmokime naujų eilėraščių, pamankštinkime pirštelius ir liežuvį, drauge pasidžiaukime sėkme.